maandag 14 november 2011



Het is al weer een poosje geleden dat ik hier wat opgezet heb. Maar zoals normaal teveel bezigheden en dan schiet het er bij in. De NKO heeft mijn volle aandacht gehad voor de kerstmarkt as 8 en 9 december in Maarn. Ook de Vrouwen van Nu vroeg veel tijd, maar nu is het allemaal gereed. Daar was 1 november een workshop kettingen maken wat heel goed gelukt was met veel animo. Maar nu komt de tijd om de Sint te helpen. Foto onder is het voorwerk van de workshop. Op 11 november hadden we onze traditie een gezellige avond met onze(oude)buren. De Hermitage is weer bezocht samen met schoolvriendinnen. Het breicafe had een avond en onder een bakkie koffie was het gezellig kletsen met de andere dames. Nu wat sneller proberen de sokken klaar te breien. Wat is het toch lastig om te kiezen als je zoveel leuke dingen wilt maken of uitproberen.

2 opmerkingen:

  1. Leuk resultaat, die kettingen, Ineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar Ien. Ik vraag me wel eens af of ik lang genoeg zal leven om alles wat ik leuk vind uit te proberen, hahaha. Tijd voor een wenslied, lang zal ik leven, lang zal ik leven... ;-D

    BeantwoordenVerwijderen