zondag 23 mei 2010

Paars/Blauw wordt groen/geel

Toch aardig gelukt.

Nabij Schermerhorn.

Tja vallen en dan met een blauw oog rondlopen. Een jongetje vraagt of ik gevochten heb..... Doet hij zelf misschien veel. Maar langzaan hele alle beurse plekken.
Maandag toch bij Zuster Judith voor een les geweest en met een nieuw patroontje gestart. Het vorige werkje had de toets goed doorstaan. Nu weer een andere moeilijkheidsgraad erin. Het blijft genieten zo'n dag. Woensdag weer een stukje gefietst niet veel maar even proberen rondje 20 km. Donderdag weer samen gefietst een rondje Beemster, de Rijp, Grootschermer en zo naar Ursem, Berkhout en naar huis. Mooi weer en het ging weer prima, maar bij hobbels was het wel wat pijnlijk.
Ook kwam er een vraag of ik (baby)sokjes wilde breien. Restjes sokkenwol gaf die mogelijkheid en dus aan het breien geslagen. Morgen even wegbrengen op de fiets, weer iemand blij gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. Als je alle kleuren van de regenboog gehad hebt is het wel over denk ik. Hopelijk gauw dus, dan kun je zonder beurse plekken de vakantie door.

    Leuke kleurige sokjes Ien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, er is altijd baas boven baas: ik heb twee blauwe ogen na mijn valpartij. Ze worden al een klein beetje groen/geler, dus er zit vooruitgang in.
    Jullie zijn nu vast al vertrokken richting Frankrijk. Ik hoop dat het weer ook daar wat beter wordt! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen