zondag 10 mei 2009

KunstExpo Bloeiend Zijpe is ten einde.

Foto links, de mooie lelie's in Bollenoord op de laatste expo dag. Foto rechts Lodewijk.
De laatste dag naar BolleNoord en de deur stond open, dus kon ik naar binnen. Dat was schrikken want gelijk begon het alarm te loeien en na 10 minuten kwam de bewaking kijken. O jee straks moet ik mee, maar dat was gelukkig niet nodig. Het was weer zo'n mooie zonnige dag en tja ik zat binnen als suppoost samen met een weefster, een mede exposant. Maar het was geen straf , want daar kwamen 10 TCG ers binnenstappen in hun fietstenue. En wie er verder kwamen kijken waren ook bekenden voor mij. Het was de laatste dag dus na afloop kon ik mijn werkstukken mee naar huis nemen. Deze afgelopen week had ik het breicafé in Hoorn bezocht. Inmiddels zijn de sokken klaar en is Lodewijk van start gegaan en dat was heel leuk te maken. Vandaar dat Lodewijk al af is en zich aanmeldde om te klossen. Hij wil nog wel een broertje erbij hebben. Dus de brei pennen worden nog niet op geborgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten